Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh programu letního tábor pro děti a mládež
Škvrna, František
Bakalářská práce se zabývá pedagogikou volného času, a to zejména přípravou, realizací a návrhem programu pro letní dětský tábor. První část práce popisuje obecně pedagogiku volného času, její specifika, druhy a historii. Bakalářská práce obsahuje teoretické znalosti pro realizaci dětského tábora, podmínky pro jeho uskutečnění a popis jednotlivých funkcí na táboře. Součástí druhé části práce je vypracovaný program na dvoutýdenní tábor a také podrobný popis táborového dne, včetně pravidel her, evaluace her ze strany táborníků a doporučení pro lepší průběh hry. V práci je také zmíněno ubytování na letním dětském táboře, systém zdravotní péče, technické a stravovací zajištění.
Tvorba a realizace programu na letním dětském zálesáckém táboře
Tvrdková, Adéla ; Matulová, Jaroslava (vedoucí práce) ; Hanková, Zdeňka (oponent)
Má bakalářská práce, která je rozdělená na dvě části, se věnuje tvorbě a realizaci programu na dětském letním zálesáckém táboře pro jeden dívčí oddíl dětí mladšího školního věku. Toto téma bakalářské práce jsem si vybrala na základě mé dlouholeté praxe s táborovým prostředím. Teoretická část se zabývá volnočasovou pedagogikou a důležitostí volného času obecně, dále historií táborů, dělením, táborovými pracovníky a v neposlední řadě organizačními záležitostmi, které jsou nezbytné pro jejich pořádání. Část druhá se soustředí na podrobný popis přípravy a realizaci připraveného programu na každý den na dětském letním táboře Barrandov. Součástí je také příprava a popis oddílové hry, kde dívky plní různé úkoly. Cílem je připravit dívky na úspěšné zvládnutí zálesácké zkoušky, další úkoly jsou zaměřené na prohloubení přátelství mezi dívkami. Po každé zrealizované aktivitě je s dívkami provedena reflexe a zhodnocení jejího průběhu. V závěru je provedena autoevaluace, zhodnocení zvládnutí přípravy a naplnění cílů, a nakonec i celkový průběh tábora na základě dotazníkového šetření. KLÍČOVÁ SLOVA Pedagogika volného času, volný čas, letní tábor, táborový program, celotáborová hra
Letní tábory z pohledu vedoucích
SLANINOVÁ, Tereza
Diplomová práce se zabývá vedoucími na letních táborech. Hlavním cílem práce je pokusit se pomocí kvalitativních rozhovorů zjistit, co motivuje vedoucí k tomu, aby se dále zapojovali do táborové činnost na pozici vedoucího táborů. Teoretická část práce je zaměřena na pedagogiku volného času a volný čas, dále jsou v teoretické části představeny letní tábory, jejich pracovníci a pojem motivace. Výzkumná část se zabývá samotnou výzkumnou otázkou. V této části jsou analyzovány čtyři příběhy získané pomocí individuálních rozhovorů s vedoucími na táborech. Analýza příběhů byla provedena formou narativně orientovaného výzkumu pomocí dvou perspektiv, které se pohybují v obsahové rovině.
Letní tábory, jako způsob trávení volného času dětí s poruchou autistického spektra
KŘEMENOVÁ, Lenka
Bakalářská práce je zaměřena na téma poruch autistického spektra a trávení volného času, respektive na letní tábor, jako možnost trávení volného času. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku poruch autistického spektra, historický vývoj a základní klasifikaci poruch autistického spektra dle Mezinárodní klasifikace nemocí MKN-10. Dále na charakteristiku volného času, historický vývoj volného času, funkci a možnosti trávení volného času. V poslední teoretické kapitole jsou popsány letní tábory. Praktická část je zaměřena na dva výzkumné cíle. Prvním cílem je identifikace přístupů organizací připravující letní tábory pro děti s poruchou autistického spektra. Výzkumný cíl je zjišťován pomocí ankety, kterou vyplnilo 103 organizací připravující letní tábory nejen pro děti s poruchou autistického spektra. Druhým cílem praktické části je představení vybraného letního tábora z pohledu několika aktérů, a to z pohledu vedení organizace, samotnými pracovníky připravující letní tábory pro děti s poruchou autistického spektra a z pohledu rodičů dětí s PAS. Tento cíl byl naplněn pomocí polostrukturovaných rozhovorů s aktéry tábora, a to konkrétně s vedoucími organizace, dvěma pracovnicemi organizace a matkou dítěte s poruchou autistického spektra, které se účastnilo letního tábora.
Využití prvků artefiletiky při práci s dětmi na letním dětském táboře
SLANINOVÁ, Tereza
Bakalářská práce se zabývá využíváním prvků artefiletiky při práci s dětmi na letním dětském táboře. Teoretická část je věnována umělecko-pedagogické disciplíně artefiletika, jejím možnostem využití ve volnočasové pedagogice, základním pojmům spojenými s touto disciplínou, jako je exprese a reflexe, přiblížení historického vývoje, osobnosti pedagoga v artefiletice a náhledu na možnost využití této disciplíny konkrétně na letních táborech. Praktická část obsahuje popis praktického využití výtvarných metod a technik spojenými s prvky artefiletiky, při přímé práci s dětmi na letních dětských táborech. A následné představení metodických listů s aktivitami vhodnými pro realizaci na dětských táborech. Hlavním cílem práce je představit artefiletiku v rámci volnočasové pedagogiky, seznámit se s artefiletikou samotnou a následné využití jejích prvků na letním dětském táboře.
Rozvíjení hudebnosti ve starším školním věku v rámci letního tábora
JURÁŠOVÁ, Lucie
Práce se zabývá rozvíjením hudebnosti ve starším školním věku. Teoretická část popisuje hudebnost, hudební schopnosti, nadání, hudební činnosti. Charakterizuje starší školní věk a přibližuje ho i vzhledem k hudebnímu vývoji. Dále se zabývá oblastí volného času a letním táborem. Druhá část řeší vhodné náměty pro náplň letního tábora. Aktivity, činnosti a hry byly vybírány s cílem podpořit rozvoj hudebnosti cílové skupiny.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.